Forgive, Forget, love



Jag och Michaela för nån månad sen, vi snurrade fort och det är därför jag gör den där minen haha
.
Godmorgon allihopa! Hoppas ni har sovit bra, det har iallafall jag :) Eller ja, jag har sovit bra men inte under natten som ni kan se av mina tidigare inlägg haha. Somnade väll runt halv 6, och vaknade runt kvart över 1! Satte mig och kollade på Ellen DeGeneres Show men jag hade redan sett det där avsnittet.
.
Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, jag mår bra iaf, ingen feber! Jaja jag hittar på något ;)
.
Och idag är det måndag vilket borde betyda att jag är i Nyfors men icke sa Nicke: Jag är i Myrtorp! Eftersom det här är pappas vecka och jag var bara här sen i torsdags eftersom mamma åkte till Skottland. Så jag ska vara här i en vecka till! Okej kanske inte så intressant att veta men så är det hörni! Ciao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback