I didn't slap you... I high-fived your face

Min älskade Gimmie
Gimmie och min fasters hund Alice
Gimmie, Alice och farmors hund Doris

Gimmie som liten valp
.
Är lite orolig för min älskade lilla tjockis.. Hon har ont i högra tassen men varken jag, faster eller pappa kan se nånting om det är något sår eller tagg eller något.. Så pappa ska nog ringa till veterinären så ska dom få röntga hennes tass. För hon haltar och ligger och slickar på det och sen så när man känner högra och vänstra tassen så känns den högra lite större. Och så när man trycker så reagerar hon lite men jag kan inte känna nånting.. Det är säkert ingen fara, jag gillr bara inte att min lilla Gimmie har ont :(


Sv: Vadå sover för lite? Jag sover skit bra :D Du är pucko :(

2011-08-29 | 21:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback