I just love to sleep

.
Dom senaste timmarna har jag bara fortsatt kollat på tv och hållt på med datan min, inte världens roligaste men skit samma!
Imorgon börjar jag 09.00, så ska upp 07.30. Jag verkligen hatar att gå upp tidigt på morgonen.. :(
.
Sen klockan halv 1 eller något sånt så ska jag till sjukgymnasten för bedömning av min rygg, men kommer (tyvärr haha) tillbaka till skolan, OM det inte skulle ta några timmar, alltså 3 timmar eftersom vi slutar 16.00. Så jag tror nog jag hinner tillbaka.. Men iallafall så ska jag sova nu så godnatt på er!


Vill du vara med och tävla om att bli Veckans Blogg?

Klicka in här då och skriv "Jag är med" : http://evvesliv.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-3.html#comment

Du har större chans att vinna om du länkar tävlingen eller följer mig via blogovin!

2011-08-25 | 16:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback