I'm not drunk, I'm just trying to walk like Jack Sparrow

.
Godmorgon, godmorgon! Vad ska ni göra idag? Förmodligen samma som jag - skolan. Vaknade för ca en kvart sedan, fast ställde larmet halv 07.30. Ska även ha skolfoto idag, men ska inte ha på mig något speciellt. Och sedan halv tre så slutar jag för dagen, innan alla andra för jag ska till sjukgymnasten :/
.
Vad jag längtar till just nu :
  • December (såklart) för då åker jag till Thailand! :D Kom på att jag inte berättat det hehe ;)
  • Den 7e och 15e September för då får jag ta bort min tandställning :D
  • Den 9e för då har jag tid med Pär-Magnus och får veta mer om gymnasiet.
  • och när Sofia kommer till skolan så vi får träffa hennes nyfödda lilla dotter :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback