keep it as a secret and seal it with a kiss

Första bilderna : Från i måndags med Sussi, Michaela och Qui, sista bilden är på mig och Melissa när vi gick på Björktorp (och inte är så gamla, vi kanske gick i fyran), andledningen att jag tog den bilden är för att ag var med Melissa, Jessica och Mi-Jill igår men har inga bilder hehe ;)
.
Ledsen att jag inte skrivit något sedan i måndags men har haft lite annat för mig. Igår så kom jag till pappa och innan det var jag med Mi-Jill, Jessica och Melissa! Vi var hos Melissa sen så fikade vi på Smak :)
.
Idag så har vi haft våran ''riktiga'' skoldag med lektioner och allt! Gick väll bra, lite trött efteråt bara haha! Sen så åkte jag buss hem med Pernilla, sen dess har jag bara kollat på tv och suttit vid min kära dator. Ska kanske kolla på Pirates of the Carrebean 4 senare med pappa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback