Music on, world off

Såhär ser jag ut just nu efter en timmas Body Balancde. har jag sagt att jag har solat lite? Alla tycker att mitt hår är såå fint så där :) (Mamma tog bilden efter att jag tränat klart, därför ser jag lite svettig ut..)
.
Det känns som om tidigare idag var igår och kvällen var hela dagen som håller på att ta slut. Förstår ni vad jag menar haha? Okej knappt jag fattar så som jag skrev - Det känns som om början av idag var en helt annan dag än det egentligen var. Okej nej fattar inte det heller. Det har varit en låååång dag, så kan vi säga :) (om ni undrar varför jag skriver lite konstigt är för att jag inte orkar sudda mer än några bokstäver just nu, lat jag e.. Nej det kan jag faktiskt inte säga att jag varit idag! Men mer om det senare :)
.
Som sagt packade hela förmiddagen känns det som, även fast det bara var ca en och en halv timma. Sen så åt jag bullar och spelade sims. Och så wopps blev klockan tio över fyra och jag och pappa åkte till mamma med alla mina väskor och Gimmie fick följa med. Så åt vi spaghetti och köttfärssås. Sen åkte pappa hem med Gimmie och jag och mamma gick förbi mormor och morfar i ca 5 minuter sen så gick vi vidare - mot Gympozz!
.
Japp ni hörde (läste) rätt! Jag har tränat Body Balance (yoga/stretching grej) i en timme och jag höll på att dö. Riktigt jobbigt var det men jag har inte träningsvärk - än. Det kommer väll imorgon. Men iallafall nu på kvällen så har jag sett 2 avsnitt av Vampire Diaries säsong 2! :D Ska fortsätta kolla imorgon! Och nuu så ska jag sova. Är ganska trött. Okej men godnatt!
.
Fan vad jag har börjat skriva för långa inlägg.. Försöker faktiskt att inte göra det men det bara blir så :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback