Never Say Never

There's going to be times when people tell you that you can't live out your dreams - This is what I tell them : Never Say Never! - Justin Bieber
.
Sitter inlindad i en filt, och halsen börjar göra ont : 2 anledningar pappas lägenhet är ganska kall, så man fryser och jag kanske håller på att bli sjuk.. Hoppas verkligen inte på den andra, för då kommer jag även få ont i halsen och det gör så himla ont :(
.
Iallafall, idag har jag varit med Sussi och Qui, vi kollade klart på Orphan som vi började kolla på nåra veckor sen, sen kollade vi på The Roommate, den var ganska bra och sen gick Sussi hem och då kollade jag och Qui på Love Happens, otroligt tråkig film! Så vi kollade väll inte riktigt. Qui somnade och jag höll på med datan haha. Okej måste kissa hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback