Never settle for less than you deserve

Sitter just nu med bara handduk i mitt rum, eftersom jag inte orkar byta om än! Och då tänkte jag passa på att blogga lite! Mår mycket bättre idag än igår, lite konstig i huvudet bara, men annars är allt precis som det ska! Vilket är väldigt skönt för det betyder att jag kan gå till skolan på måndag.
.
Idag ska jag åka och handla med pappa, eller ja idag och idag så fort jag är klar så ska vi åka. Sen ikväll så ska vi (bara jag och pappa) äta Svenska kräftor som pappa fått från en kompis :D Dom är lite mindre än dom Kinesiska jumbo kräftorna vi åt förut men inte så mycket mindre, och det är mer ekologiskt! ;) Känner mg väldigt ekologisk! Förutom väldigt mycket vatten jag precis duschat bort.. Hehe..
.
Okej men måste byta om nu och sen så blåsa mitt hår så vi kommer iväg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback