Rubrik rubrik rubrik rubrik

Hejsanhoppsan! Sitter just nu i mitt rum, klockan är 02:17 och jag kan inte sova - eller så kan jag inte riktigt säga haha, har inte försökt typ. Kom på att jag måste smsa Melissa om mitt nya nummer och kom på - det kan jag ju inte, så tänkte kolla om hon var inne på facebook och kom på - den jäveln har tagit bort (?!) sin fb, så kunde bara skriva ett mejl till henne på msn. Veet kunde vänta tills imrgon när jag träffar Qui och Sussi men jag var rastlös. Hinner nog ändå skicka ett sms till henne imorgon innan hon ser mejlet, haha vad onödig jag är. Okej ska sova nu!
OCH MQ OM DU LÄSER DETTA Så KOLLA DIN MEJL!! /S
.
Update : Kom på nu hur onödigt och konstigt det här inlägget var men aja, det får stå haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback