Should I or should I not?

Okej skriver nu, vad vet jag inte - skriver bara, så det kommer säkert bli lite rörigt!
.
Jag vill titta på första säsongen av Vampire Diaries igen, har ju den hemma så jag kan ju kolla på datan nu, på dagarna på tvn. Borde jag det? Det är ju öndå en månad kvar tills säsong tre börjar så jag kan ju göra det.. Synd att jag inte har säsong 2 än, då ksulle jag kolla på det. Desperate housewives kan jag ju inte itta på, allt för mpnga säsonger! 7 stycken, och har bara 6 av dom. Men jag känner inte för att kolla på DH även om det är super bra! Vill hellre kolla på TVD! Jag borde göa det eller hur? Ja,, ja det ska jag nog!
.
Förlåt för rörigt inlägg och så mycket snack om vampire diaries! Ska kolla på TVD säsong 1 nu :P Godnatt!
Haha övertalade faktiskt mig själv mdans jag skrev x)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback