Teen Choice Awards 2011

Ian Somerhalder, Nina Dobrev och Paul Wesley (The Vampire Diaries) TCA 2010
.
Mår bättre idag, är fortfarande lite lite lite febrig men mår som sagt bättre. Har orkat suttit och tittat på tv. Skulle åka till Stadium Outlet i Västerås men orkade inte så mamma och pappa åkte själva. (Är det konstigt att dom spenderar tid med varanndra trots att dom nyligen separerat? lite för mig)
.
Nu till något helt annat - Inatt är det TCA :D (Teen Choice Awards)! Väldigt bra gala! Men tyvärr kommer ingen svensk kanal visa den live utan bara amerikanska kanalen Fox, så jag måste livestreama, och det tycker jag inte om för då är det ingen text :/ Men ska änåd kolla inatt och sen om någon svensk kanal visar den nästa vecka eller nåt sånt så kollar jag då med!
Iallafall : Röda mattan börjar 00:30 och själva galan börjar 02:00. Finns väldigt många sidor att livestreama från men man kan kolla på t.ex http://vampirediariesdaily.webblogg.se/, dom har lagt upp några sidor! Iiiih jag längtar :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback