Why am I still struggling?

Sitter och väntar - på vad? Kan jag inte säga :) Kanske gör något förbjudet.. Yeap thats what Im doing. Nej skojade bara sitter och väntar på att jag ska bli trött. Roligt jag måste ha. Men måste väll snart ägga mig, klockan är halv 1. Men är som sagt inte trött och går jag och lägger mig nu så blir jag bara rastlös. Och jag vill inte ens tänka på hur många insketer det är i mitt rum och i lägenheten. Alltså flugor och sådant. Inte spindlar, det har jag inga :D
.
Världens äckligaste grej hände nu på kvällen också - Jag satt i vardagsrummet och kollade på tv och höll på med datan och Busan springer mot fönstret som hon alltid gör när hon jagar en insekt, men det brukar bara vara flugor eller nåt sånt men jag kollade vad det var och då ser jag en SKIT stor äcklig SYRSA!! Ni vet såna som gnuggar bakbenen så det kommer ett ljud? jag höll på o dö, allvarligt jag stelnade till och höll på att skrika, sprang och väckte pappa som sov och han blev som jag. Den måste ha varit typ 10 cm lång. Vi kunde inte få ut den eftersom den hoppade och flög (?) och vi båda var lika rädda, men till slut dödade pappa den. usch, hatar syrsor. Gräshopper med, men dom bli inte så stora.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback