Why can't I find someone like you?

.
Idag har jag ju varit i skolan, klarat första dagen! Yey... Usch, det var hemskt. Vårat schema suger som ni vet, och vår nya lärare Jacqueline - eller Nina som hon kallas - är väldigt, väldigt läskig. Hon har super stirriga ögon och liten ihopptryckt mun. Och imorgon får vi inte vara i skolan så ska ha ute aktiviteter med 9D, men på skolgården? I regnet. Skit kul.
.
Iallfall när vi slutat så gick jag, Micaela, Sussi och Qui till Ming och åt sedan så gick vi hem till mig och slappade och spelade monopol. Hatar monopol så jäkla tråkigt. Iallafall det vanliga - körde på tv:n någon gång och det var rätt kul, men det var ju ett par år sedan.
Sen på kvällen så kollade jag och mamma på Eat Pray Love, den var okej. Lite lång tråkig i mitten men bra på slutet! Sevärd jovisst! Men nu ska jag slappa i sängen - kasnke läsa någon tidning, godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback