Why did you do that?

Det finns en plats på jorden, där solen aldrig ler - den platsen heter skolan och dit vill jag aldrig mer.
.
Hemma nu, varit det ett bra tag. Haft en bra dag! Åt kräftor :D Ni kanske inte märker det men jag är lite nere nu, sommarlovet är över och skolan börjar.. Man bli bara deppig :( Och så har jag även fått veta idag att vi inte längre kommer ha Ingela som mentor utan Kersti och någon Jacqueline. Ingela ska vara mentor åt 7D! Jag vill ha Ingela , jag gillar henne :/, fast kasnke Jacqueline är snäll - hoppas iallafall hon har något smeknamn haha, skit jobbigt att säga Jacqueline hela tiden! Kasnke Jackie eller något? Vi får helt enkelt se när skolan börjar - imorgon.. Usch jag vill inte, och har jag nämnt att schemat suger?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback