WTF - Welcome to facebook!

.
Tjo. Sitter just nu och kollar på MTV's bästa pogram - Jersey Shore! Älskar det ;D Särslkilt Snooki och Deena haha, båda två är så tröga. ''The water is so salty cuz of the fucking whale sperm'' hahha.
.
Men iallafall, var på hundutställningen idag! Var kul, roligare förra året dock. Men såg en massa fina hundar - Boxer, Flat, Mops, fransk bulldog och den rasen jag blev (glatt) överraskad över att se - Pitbull! Så jävla fina hundar. Visst rasen KAN VARA aggressiv om man inte uppfostrar den rätt (mvilken hund är inte det liksom?), det är ingen ras man ska ha som första hund, men jag vet så många som är några av dom snällaste hundar jag träffat. Hatar den orättvisan mot rasen. Förbjuden i många länder.
Meen iallafall - hade väldigt kul med min syster idag. Efter det så var vi hos pappa i några timmar sen så åkte jag hem och köpte godis med mamma, sen nu så vet ni vad jag gör :)
.
Imorgon blir det KRÄFTOR :D Eller aa på kvällen, å dan bli det SOVA! Söndag, såklart man sover några timmar extra då ;) - Måndag ska vi inte ens snacka om..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback