Wtf

Vad fan gör mina grannar?! Dom dunkar så det darrar i mina dörrar?! Och jag har inga garannar över min lägenhet såå det måste vara dom under och då undrar jag vad fan gör dom med taket?! Allvarligt haha! Och köket är mellan mitt rum och lägenheten bredivd (och det bor en väldigt gammal dam där) så det kan inte vara därifrån och andra sidan är vardagsrummet emellan. Sjuka grannar man har! Fast det bor ju pretty many wierdos i Nyfors haha.
.
Okeej men har iallafall kollat klart på CD 1 av 5 på Vampire Diaries säsong 1! Undarar om jag hinner kolla klart hela innan skolan börjar? Vilket är om en vecka :( Jag vill inte börja nian! Eller jo på ett sätt men jag vill inte gå i skolan :( OkiDoki men ska sova nu, godnatt!
.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback