You confuse me with someone with remorse

Damon Salvatore Quotes
.
Kollat klart på Vampire Diaries säsong 1 nu. Gud vad jag vill ha säsong 2 nu! Men dn jäveln går bara att boka och kostar 379 kr på Cdon.. Jag tycker det är värt det (kasnke lite för dyrt bara) men jag tror att jag ska köpa den när mamma kommer hem.
.
Egentligen skulle mamma redan vara hemma eftersom hon slutat jobbet, men eftersom det var nåt fel på jobbet, nån som skulle jobba men inte kom, eller något, så mamma var tvungen att hoppa in och jobba för henne. Både bra och dåligt, jag gillar att vara ensam men nu kommer det ta några timmar innan jag kan få köpa (boka då) TVD s.2 haha.
.
Vad ska man göra nu då? Kanske ska duscha sen gå ner till affären och köpa batterier och min saft, eller så kollar jga film. Har ju ett par 50 filmer haha. Men imorgon ska jag inte bara sitta hemma, blir tråkigt när man inte har något att göra!
.
Längtar till lördag :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback