2012.

Gott nytt år allihopa! Snart är 2012 här, och  jag kan bara hoppas på att det kommer bli ett fantastiskt år. Kommer nog bli både bra och jobbigt, med tanke på alla stora händelser som kommer hända, börja i en ny skola - gymnasiet för den delen, början av karriären, att börja i en ny klass utom någon man känner (kommer förmodligen hända mig) = shit ass scary, Nationella proven, bli 16, börja övningsköra, ja det är bara lite av det jag kommer se fram emot och frukta under 2012.
Jag har sett att väldigt många bloggare har gjort en bild resumé av 2011, men eftersom jag inte är en seriös bloggare direkt så tänker jag bara ge 2011 ett ord : Bergochdalbana. Det är verkligen 2011. Det har varit toppen, det har varit hemskt, det har varit.. allt. Dock alla dåliga grejer som har hänt har det varit ett bra år.
¨
Okej, nu babblar jag som vanligt. Jag hoppas ni alla kommer få ett bra år!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback