BieberFact: Justin has his own Google, it's called BieberGoogle.com.

Justin har 15.000.000+ följare på Twitter! Den enda som har fler är Lady Gaga som har 16.000.000+ följare.
¨
Roligt att man var tvungen att vakna tidigt idag för att några var här och kollade på lägenheten klockan 11 på morgonen.. Jag tror dom kommer ta den, dom verkade gilla den och så hoppas jag även att dom tar den eftersom det är så jobbigt när en massa människor ska komma och kolla på ens lägenhet. Man måste städa och blää, har faktiskt bäddat sängen själv idag och det gick super! Det enda jag suger på är att lägga in täcket och kudden i fodralen-grejerna.
¨
Idag måste jag plugga, ska nog göra det snart för på måndag så har jag matte prov + komplettering, SO ska vara klar, svenskan ska vara klar, mitt bälte från slöjden ska vara klart, engelska prov kanske jag ska ha och aa maaaassa! Så bäst att börja snart, för ikväll ska jag, pappa och amanda handla och sedan eftersom det är lördag så ska vi äta nått gott!
¨
Okidoki vi hörs senare! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback