I saw a whale jump in your pool yesterday. Oh wait JK that was you.

Ingen uppdatering på ett par dagar nu. Har faktiskt tänkt blogga men det har inte blivit av.
Men idag har det varit en bra dag! :D
¨
Först var jag på katthemmet med mamma i nästan tre timmar, 08.30 - ca 11.45 och det var så fina katter där. Dom ''bästa'' var fem kattungar på 6 veckor, deras mamma hade gått bort så alla volontärer måste vara lite extra inne hos dom, fast dom äter kattmat och sånt så dom klarar sig på natten och när det inte är någon där, det var 1 hane och 4 honor, och sedan den andra urgulliga var en annan lite äldre kattunge, Larsson, en röd hane, som var väldigt gosig och den som jag vill ha (mamma med!) en gammal röd, han katt som hette Chabo men mamma vill att han ska heta Buddha, alltså om vi ska köpa honom, men jag tycker inte att han ser ut som en Buddha, isånnafall Chago eller nått sånt. Aja, vi får se om vi tingar/köper honom :)
Sedan kom jag hem, duschade, åt och sedan gick jag, pappa, Gimmi och Alice (vi har varit hundvakt åt Alice under natten till idag) hem till farmor där även Amanda var och så var vi där i några timmar sedan gick vi till faster och lämna Alice och även Gimmi fick stanna för faster ska träna med henne imorgon. Sedan kom v hem och när vi kom hem kolla vi lite på TV och sedan spela vi The Legend of Zelda Skyward Sword hela kvällen, det är ett riktigt beroendeframkallande spel det haha! Nej, nu ska jag kolla på första säsongen av Glee! :D
¨
¨
Om ni undrar vad jag fått i julklapp så har jag fått pengar, örhängen, Xperia Ray, halsband och armband, m.m. fick ju t.ex Thailand resan i julklapp av mamma. Kanske inte låter särskilt mycket men det var mycket pengar, Thailand och en ny mobil m.m. så jag är nöjd! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback