Nothing holds you back more than your own insecurities.

Haha det är så roligt att blogga när man har en ny och fin design! Jag har seriöst humörsvägningar.. När jag kollade på Min stora feta grekiska semester så var jag typ deppig och irriterad och nu kollar jag på Berättelsen om Narnia : Prins Caspian och är glad och ''normal'' igen. Man är ju normal haha.. Aja ska fortsätta kolla, snart ska jag och pappa äta god mat - kött, potatis och gulsås! Älskar det!
¨
Update : Alla ni kanske inte vet vad ''gulsås'' är, men det är Bearneisesås! Fattar ni, den är ju gul? ;) Jag sa så när jag var liten, och jag inte visste vad den hette, okej jag skulle inte kunna uttala det då heller men aa haha ni fattar, och nu så har det fastnat. Jag säger alltid gulsås hemma, men ibland säger jag bearneisesås när folk som inte vet vad jag menar med gulsås ;) Men ialllafall gulsås = Bearneisesås!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback