Shit happens, I mean look at your face..

Okej, inte så jätte bra dag idag.. Började jäkligt bra men slutade i katastrof. Klarade kompletteringen galant, alla lektioner gick bra tills efter lunchen, har inte gjort klart SOn, så ska skicka in den till Janne idag, och så den absoluta katastrof lektionen - matten. Skulle göra prov, så gick in och gjorde det, fick världens hjärnsläpp kunde inte komma ihåg någonting, så jag fuskade, smsade Qui och frågade om svaren och har man världens otur så att när jag smsar Qui så sitter Christopher där, och ser att jag smsade henne och så efter så pratade han med oss, så alltså jag blev tagen med att fuska på matte provet. Han blev rätt besviken på mig och han ska mejla min mamma och det värsta han sa var att han skulle ta min mobil men han litade på mig tillräckligt mycket för att inte göra det.. Skit kul. Höll på att börja gråta, jag klarar inte av när vuxna skäller på mig, då börjar jag gråta. Kämpade som fan att det inte skulle rinna. Klarade det och så snäll som Christopher är så fick jag göra klart provet och jag klarade det, så det var tur! Nu ska jag äta och fixa allt inför Thailand.
¨
Har ingen jävla aning om hur jag ska berätta för mamma...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback