Some days it just don't work.

Huff, har precis kommmit hem från en jul konsert, skit tråkigt var det för det mesta och enda anledningen till att jag gick var för att Lovisa uppträdde med hennes kör och hon ville så gärna att jag skulle komma. Men dom var duktiga allihopa, bara det att jag inte gillar att gå på konserter, eller alltså såna konserter, men några låtar var jätte bra, specellt i slutet, såg Ebba H där, mitt bland allt folk uppe på scenen!
¨
Nej, nu ska jag plugga klart allt det sista! Speciellt matte!
¨
PS. Sätt på tvn på 4an klockan 20.00, min mentor Kersti (Bauer Birgersson) är med, pogrammet heter Slaget om Sverige!


omg tävling!!! vinn someday av justin bieber på denna blogg: touchedbybieber.blogg.se

du gillar väl justin bieber?;)

kram!!!

2011-12-04 | 22:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback