Svar på kommentar :)

Isabelle
omg tävling!!! vinn someday av justin bieber på denna blogg: touchedbybieber.blogg.se
du gillar väl justin bieber?;)
kram!!!
¨
Som jag skrev på din blogg så skulle jag verkligen vilja vara med i tävlingen, har velat ha Someday hur länge som helst, innan den kom ut men tävlingen avslutas den 10 December och då är jag i Thailand så jag kan inte vara med! Men alla ni som läser och skulle vilja vara med tryck HÄR! Plus att det är jätte bra för det är en novell där med så Isabelle, ska checka in din blogg och läsa! :D
Och som svar på din fråga : Jag älskar Justin Bieber haha ;)
Kram!


det kan du visste pucko, bara att tävlingen avslutas då och personen som håller i tävlingen utser vinnare då!

2011-12-04 | 22:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback