That awkward moment when Santa has the same wrapping paper as your mom.

Åh wohoo så kul det är att spendera fredagen med min syster medans pappa är och hämtar bilen! Hon sitter bredvid mig och kritiserar allt jag gör, som för en stund sen, jag satte på en låt som jag kan vartenda ord till, men sjunger tyst och har hög volym så man hör mig knappt, ändå kan jag tydligen inte låten och sjunger falskt! Är det inte lustigt? Och så frågade hon mig om jag har hårspej hemma, men det har jag inte för jag använder inte det, men jag har ju vax och hon ville låna men det går inte för jag måste spara den till Thailand och då blir hon ju inte lite sur på mig och säger att jag är skitsur. Så kul det är att spendera fredagen såhär! OBS. Grov sarkasm.
¨
Nej, nu skiter jag i henne och kollar på Vampire Diaries som går på TV nu, varje fredag klockan 19.00!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback