That awkward moment when you're scuba diving, and you see Adele rolling in the deep.

Har inte orkat blogga.. Har inte haft lust. Idag på dan har jag inte gjort ett skit, bara sovit och kollat på film. Och hållt på med datan såklart haha, men sen på eftermiddagen har det varit stressigt, var hos farmor och sedan krånglade bilen och bla, bla, bla. Snart ska jag kolla på en till film, vilken det blir vet jag inte, vet inte om jag orkar se någon ens.
¨
Imorgon är det julafto och jag har ingen julkänsla över huvud taget. Eller det kan komma lite julkänsla ibland, men för det mesta så ingen alls. Men det ska ändå bli jäkligt kul att gå till farmor, hela familjen är samlad (eller ja, på pappas sida), får julklappar, Kalle Anka, äta maaaaaassa mat och godis, dricka maaaaassa dricka och bara ha det trevligt och sedan på juldagen ska jag till mormor och morfar och göra om allt där! Den 26:e ska jag och mamma ÄNTLIGEN till katthemmet! Så min julhelg kommer bli välidgt bra :) Hoppas era också kommer bli det! Om jag inte hinner blogga imorgon så vill jag önska er alla en god jul!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback