The awkward moment when you think your falling and have a spaz attack in your sleep.

Haha är inte den här bilden söt? Den får mig alltid att skratta :)
¨
Rätt skön dag idag i skolan faktiskt, NO provet gick ganska bra, hoppas jag klarar det! Eller jo, jag vet att jag kommer få minst G men jag hoppas på VG! Imorgon om jag vill så får jag göra engelska provet, men liksom jag fick reda på vad jag skulle kunna idag och ska göra det imorgon? Visserligen brukar engelska proven vara ganska lätta, och jag brukar inte plugga till dom och ändå få VG+ eftersom jag jobbar verkligen på lektionerna (engelska är faktiskt mitt favorit ämne) men vi får se, annars får jag göra det på måndag men då har jag matte prov + komplettering..
¨
Aja SO och SV är jag snart klar med, NO behöver jag inte göra mer eftersom vi hade provet idag, Engelska och sen är det inget mer. Inte så svårt kanske! Okej nu ska jag fortsätta vara en plugghäst! ;)
¨
Ville bara säga att designen är inte klar, jag ska inte ha den här men har inte haft tid att fixa e ny! Men den kommer förhoppningsvis innan Thailand!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback