Turtles can't fly, I can't fly, therefore I am a turtle.

Inatt hade jag en härlig dröm, eller det var inte en dröm utan det har hänt på riktigt och det är ett lyckligt minne :)
¨
Det är ett julminne från när jag var liten.
Jag och mamma brukade alltid, varennda jul, kolla på min VHS-film Astrid Lindgrens Jul, den är med nästan alla hennes skapelser, om man kan säga så, Pippi, Ronja Rövadotter, Emil i Lönneberga och många fler, och till det åt vi alltid min favorit glass Kameleont, vilket fortfarande är en av mina favorit glassar, min favorit smak av dom 4, som det alltid har varit - choklad, sedan päron, vanlij och den jag nästan aldrig åt jordgubb. Sedan när DVDn kom så slutade vi med det, sorgligt nog, och jag har inte ätit Kameleont på ungefär 2,3 år eftersom den bara finns i Glassbilen och inte i någon affär. Men jag ska förbanne mig ha den snart!
¨



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback