2011-07-29 - 22:09

Fråga mig inte varför jag har bild på ett tåg - ingen har lagt upp bilder från idag så haha ;)
Jaa, idag var jag med Michaela, Sussi och Qui i Västerås :D ''Slösade'' 600 spänn haha. Köpte iallafall 2 (jag vet lite eftersom jag gjorde av med 600) plagg, ni vet dom där american shorts och sen en tröja på Monki! Gansla nöjd ;) Sen har vi ätit på Spicy Hot och fikat på Wayne's Coffee. Hela dagen har varit super - förutom det där jävla slutet. Ingen idé att smsa mig eftersom MIN JÄVLA MOBIL BLEV STULEN av n¨ågon jävel. Den låg BREVID MIG (tror jag) och sen helt plötsligt var den borta. Och när vi ringde den var det först upptaget sen avstängd. Fucking jävla skit kul. Ska kolla på mobiler imorgon med pappa, hade haft min i 2-3 år och hoppades kanske att få en Iphone snart men nu är dom planerna heeeelt borta. Så kommer få nån skit mobil för max 2000.
Om ni undrar hur den blev stulen kan jag väll beräta det - Jag och Michaela satt mitt emot Qui och Sussi på tågstationen, sen gick Michaela över till dom så jag satt själv sen så gick jag över dit (Tror att jag tog med mobilen, iaf 70% säker) och sen kom en massa folk från ett tåg och då kom jag på att jag inte hade min mobil så aa då ringde vi den och skiten var avstängd, och sen polisanmälde vi det. Okej nu är jag jäkligt trött så ska nog lägga mig och kolla på tv om det är nåt bra annars så läser jag (har börjat läsa om Twilight böckerna igen för vad är det 5:e gången? haha)! Godnatt! /S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback