Arbete är en aktivitet som är till för tråkmånsar

Hejhej! Japp, tänkte göra något jag sällan gör - blogga! ;) Den veckan som varit har jag gjort lite olika saker, varit i Stockholm (som jag skrev om), varit och grillat hos min morbror och kusin, och lite annat med mina föräldrar. och igår så var jag med Melissa och Qui hela dagen och kvällen. Eller aa, vi vaknade ju runt 12 så ''dagen'' är väll lite fel haha. Ikväll ska jag se på skräckfilm med Qui och förhoppningsvis Melissa! Hon mådde lite dåligt men om det blir lite bättre ska hon komma, alla 3 bor ju ämdå i nyfors så det är väldigt nära. Just nu, pluggar Qui till moppe grej och jag ska kolla på film! The Bounty Hunter, har velat se den länge mne har inte gjort det än!
Dead Silence heter skräckfilmen! - http://www.youtube.com/watch?v=enmZa4XrIHI <-- Trailern för skräcken!
The Bounty Hunter - http://www.youtube.com/watch?v=vQoMh3z6-So <-- Komedi trailern!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback