Don't turn away from happiness

Hej! Sitter just nu i vardagsrummet och bloggar medans pappa kollar på Morden i Midsommer, det är så dåligt iaf sedan den riktiga Barnaby slutat och hans ersättare har kommit. Jag sitter också vid pappas data, min är ''upptagen'' så att säga ;)
Imorgon klockan 11 ska jag till tandregleringen. DÅ ska jag fråga när jag får ta bort min tandställning! Jag hoppas verklogen att det blir snart för jag hatar att ha den! Ser jätte konstuigt ut på bilder.. Och i verkligheten..
Idag har jag bara avrit hemma för jag tror jag hade feber under natten/morgonen. Nu med kanske, fast det tror jg inte. Jätte kul att man somnade runt 6 på morgonen också, gick och la mig halv 1. Okej men ska kolla andra sidor n, hejdå! /S
PS. Någon som vet varför det inte går att ha en rad imellan varje när man har på ''Centrera''?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback