Internet!

Hej! Ja, jag har internet nu. Har haft den i två eller tre dagar nu men har inte orkat blogga faktiskt. Förlåt för det men jag kände nog att jag behövde en lite bloggpaus! Bloggning kanske inte är min grej men jag ska försöka! Det kan vara kul ibland faktiskt :)
Dom senaste dagarna har jag spenderat antingen men mina härliga vänner, åt mig själv, flytten och/eller fixning av mina rum/lägenheterna! Just nu sitter jag i mitt rum i Myrtorp hemma hos pappa. Ska sova här i två veckor nu eftersom jag sov hos mamma i ca två veckor innan jag fick en säng hit. Nu har jag en, en 120 säng ;) Älskar den som in i helvete! Har en likadan hos mamma och det tycker jag är mycket bra haha!
Idag har jag faktiskt varit med min syster och hennes pojkvän och innan det fixade jag lite i mitt rum. Har även bett mamma att köpa The Sims 3 Leva Livet åt mig på Cdon.com hihi! Nörd ;)
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, antingen vara med någon eller kolla film och slappa/fixa mitt rum! Det får vi se imorgon! :P
Nej men nu ska jag faktiskt sova för klockan är 01.00 och jag är trött så godnatt på er!
PS. För några dagar sedan fyllde min goda vän Michaela 15 år så jag ville bara gratta henne (igen) i efterskott! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback