Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Tjena! Ledsen för den hemska, hemska uppdateingn! Men som vanligt - ingen lust. *Suck* undrar vad det är som gör så att jag inte har någon lust? - få besökare, tråkiga inlägg, inga bidler? Vem vet? Ska fixa allt när jag får lust. Ha, det kommer ju gå bra. Idag har jag varit i Stockolm med mamma! Kom dit kvart över 11 för vi skulle kolla på en båt (inte för att köpa, hatar båtar, bli alltid sjösjuk) - Den båten som var med i Pirates Of the Carribean filmerna! Tog kort, men smart som jag är så har jag tappat bort överförings sladden! Faast jag tror den kan vara i mitt rum hos pappa. Hoppas det! Okej om ni undrar hur sjutton kunde jag vara på den båten? Jo den var (sista dan idag) i Stockholm idag, den åker runt i olika länder och nu var det Swedens tur! Lite kul att vara på samma båt som Johnny Depp, Orlando Bloom, Keira Knightley och alla adnra i Pirat filmerna vart på ;) Okej men är riktigt trött efer Sthlm så ska sova - godnatt!
Förlåt för rörig text haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback