Lappad vänskap blir sällan hel

Chill dag, har det varit idag, kände mig ovanligt trött imorse så jag orkade inte vara med någon. Såå jag satt på balkongen jätte skönt, och spelade sims, så kommer mamma hem från landet och säger åt mig att hoppa in i duschen, för vi skulle gå till Siam, en thailändsk resturang i nyfors. Hon har velat gå sit jätte länge - jag med - men vi har inte gjort det men det är ändrat nu! Och faktiskt så var det jäkligt gott! Dit måste jag tillbaka till!
Imorgon ska jag vara med Qui, Sussi och Michaela, vet inte vad vi ska göra, eller vart vi ska vara, det får vi se imorgon. Seen på fredag blir det Vääästeerååås ;D Med my girlz, Qui, Sussi och Zickan! Ska bli jäklgt kul :D Okej kollar på Celeberty Rehab och reklamen är slut nu så hejdåååå! /S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback