Den sanna lyckan är att kunna vara lycklig utan lycka

                                                               

                                                                                         Precis sådär jag just nu haha



Jaha, hemma igen. Gick hem tidigare från skolan. Tror jag har feber.. Fast ingen hög feber utan bara lite, aa ni fattar ;) Hade betygsnack i engelskan, jag har VG :D Men kanske IG i teknik :( Får inte lampan att fastna i batteriet... Åhh det känns så dåligt :( Jag hade 2 lektioner mindre än (nästan) alla andra + teknik är inte mitt ämne = Katastrof och IG. Och vi hade bara typ 4 lektioner på oss, fattar inte hur någon kunde hinna. Eller så är det bara jag som är dålig. Haha. Okej roligare samtalsämne! Har fan inget. Joo Ska till Tuna Park på onsdag med Qui och kanske Pernilla, Jessica elelr någon, det ska bli kul :D Hoppas min feber är borta då iaf. Okej ska slappa i soffan och kolla på film nu resten av dagen //S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback