Live, love, laugh

Ledsen att det inte kommit något inlägg idag men har gjort saker heela dagen! Vaknade typ 20 över 10 och träffade Melissa kvart över 11, då drog vi ner till nyfors, eftersom det var nyforsdagen. Och sen täffade vi Jessica och hon gick med oss. Jag köpte 2 filmer :D Bröderna Grimm och Hitch, och sen köpte jag jordgubbar! Sen var vi, sen efter det så åkte jag och pappa till Ica och handlade sen har jag slappat hemma eftersom jag rär genomförkyld. Hostar och är snuvig. Snyter mig hela tiden. Så jävla jobbigt. Egentligen iorkar jag inte gå till skolan imorogn men jag måste bli klar med ficklampan, annars får jag IG i teknik.. Fast jag kommer nog hinna! Okej men ska kolla på tv, hoppas det är någon bra film! //S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback