Orkar verkligen INTE med skola imorgon..

                                               
                                                                    Vad skönt med ( en riktig) sommar...

Åhh jag orkar VERKLIGEN INTE med skola imorgon! Genomförkyld och trött hela tiden. Vore det inte för den där jävla ficklampan skulle jag stanna hemma. Och matte prov på tisdag så då kan jag inte heller stanna hemma. Hemskt... Ledig onsdag - tisdag iallafall :) DET är skönt. Då ska jag och mamma nog åka till Västerås och köpa avlsutnings kläder. Har inga än och börja få liiite panik över det haha! Har ju redan kollat stan + Tuna park och hittade typ ingenting. Bara vanliga kläder. Vill ha sommar och sommarlov nu. //S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback