Peace man, turn around, put the little finger down

 
Mamma i Turkiet förra året :) Ser lite trött ut haha!
Ps. Någon som vet varför bilderna blir så små även fast det är full storlek?

Tjena! Just nu så är jag geomförkyld. Jätte mysigt... Anyway, idag är det morsdag! Alla har vll grattat sina mödrar och firat det på något sätt? ;) Jag har iaf! Jag bakade en kladdkaka (som blev lite fail haha) till mamma och sen hade jag köpt ett ljus och jordgubbs karameller! Hon blev jätte glad :D Sen innan mamma slutade jobbet (klockan 3) så var jag och pappa och handlade och hälsade på min farmor. Hon fick trisslotter av pappa. Mormor skulle vi egentligen till men hon ville inte bli firad, den tråkmånsen, så mamma ringde bara och grattade henne. Snart ska jag dra till vardagsrummet och kanske kolla på någon film //S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback