Ska börja igen :D


      Jag får inte bilden att bli större än så här?

Jag tror faktiskt att jag ska börja blogga igen! Eller iallafall försöka börja. Jag har som sagt saknat det. 
Just nu har jag inte ett så hilma roligt samtal med pappa. Vi pratar om mamma och pappas separering. Hatar det. Men vad ska man göra? Okej men vi snackar om något annat. Har klarat av x antal lektioner med världens halsbränna. Varför ska jag få halsbränna nu?! Hoppas det blir bättre tills den 7e Juni då det är 4-kamp (Säger vad det är när det är dags för er som inte vet). Ska försöka ha bilder i så många inlägg som möjligt. Okej första (riktiga) inlägget på länge, eller ja på den här bloggen! Tjingeling //S     




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback