Everyone has problems. Some are just better at hiding them than others.

Jag har lite problemoos, min kära lilla kudde är borta! Min kudde som jag fick av min syster som hon gjort själv i slöjden,  när jag var ungefär 10!
¨
Min lilla kudde (Det står Sofia på ena sidan och på andra sidan är det Nalle Puh), katten Misse och sedan en ''docka'' som städerskorna i Egypten gjorde till mig på hotellet x)
¨
När jag var liten hade jag den som snutte kudde (hade även e grå katt som hette Misse, men den har Gimmi som leksak nu) men nu så har jag den som ''istället-för-hand kudde''. Alltså ni vet när man ligger på sidan och har handen under kudden? När jag har så så domnar min hand efter bara några minuter såå jag är smart och har kommit på att istället för min hand under kudden så lägger jag min lilla kudde under min kudde så kan jag ha så hela natten om jag vill! :D Smart vaaaa?
¨
Nu är den iallafall borta och jag vet inte vart den kan vara! :( Jag är säker på att jag tog med den från mamma. Såå den kan faktiskt ligga i min pappas säng. Gimmi brukar ta den och lägga den antingen i vardagsrummet eller pappas rum. Men nu kan jag inte kolla eftersom pappa sover! Igår hade jag den inte heller för den var borta då med och jag glömde leta efter den idag. Jag behöver den verkligen! Jag är typ beroende av den på nätterna. Men nu blir det ännu en ''lilla kudde lös natt'' :( Buhu min lilla kudde I miss youu!
¨
Okeeej ett helt inlägg om min lilla kudde. Hahah kan ni se hur beroende jag är av den nu?!
¨
UPDATE: Allt är bra! Jag har min älskade kudde! :D Jag gick in i pappas rum tyst som en mus och hittade den i hans säng! Pappa har en dubbelsäng och den låg i den delen av sängen där han inte låg och han var, tack och lov, inte vänd mot mig utan mot väggen! Så nu har jag den :D


ibland är du bara för konstig.......

2011-11-04 | 13:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback