Happy Birthday!

¨
Hihi äntligen fyller jag år! :D Faaast klockan är bara 07.48 så jag är inte riktigt 15 än! 08.19 det är då jag föddes.
¨
Men iallafall vaknade nyss och skulle bara skriva det här, men nu så ska jag kolla på TV! ^^
¨
Om ni undrar vad jag har fått för presenter än så har jag bara fått av pappa än och dedt var 1000 kr men mamma har avslöjat vad sin present är (fast jag tror hon har fler?) förutom Thailand ska jag få en OnePiece! :D Haha, men först ska vi kolla i Thailand om det finns någon bra där men hittar jag ingen ska vi köpa en i Sverige. Okej mooot TVn!


Grattis!! Hoppas att du får en underbar födelsedag :) tack för alla dina fina kommentarer på min blogg. Blir lika glad varje gång. Jag tror att det kommer ett till kapitel idag :) grattis igen!!

2011-11-15 | 08:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback