I wonder how many strangers have taken a photo with me in the background.

¨
Godmorgon allihopa! Vad ska ni göra idag då? :) Själv ska jag duscha, packa och så kommer Jonas och Lovisa hit och ska fika, och sen ska jag ju såklart till pappa. Ni har väll inte glömt att det är Farsdag idag? Jag har inte gjort det men jag har inte köpt någonting än.. Får väll köpa någon trisslott och något mer på ICA haha x) Jag har bestämt mig för att inte köpa så dyra grejer när det bara är farsdag eller morsdag. Så ja, det är väll min dag! Nu ska jag antingen äta eller kolla på senaste avsnittet av The Vampire Diaries (igen)!


Följ gärna min ny statade blogg om Taylor Lautner! :D du hittar den på: http://taylorfever.tk/



Kramizar! :D <3

2011-11-13 | 21:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback