Liking your own Facebook status is like high fiving yourself in public.

Min mormor och morfar i Skåne 2007!
¨
Snart ska jag bege mig bort mot min mormor och morfar för att äta! Mamma är i Katrineholm men sitt jobb och kommer hem runt 11 ikväll så då går jag till mormor för att äta. Lovisa kommer också vara där.
¨
Idag har jag haft min ''mittbena'' i skolan men just nu har jag satt upp håret. Fast mittbenan är kvar! ;) Jag tror jag ska ha det i skolan imorgon? Jag tror faktiskt det :)  Värst vad jag är öppen för förändringar nu då.. Har aldrig haft ''mittbena'' och har bara haft uppsatt ett par gånger.
¨
Okej men nu ska jag dra - Mooooooot mooormmoooor ooooochhhh mooorfaaaaar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback