Sleep is my drug, my bed is my dealer, & my alarm clock is the police.

Ja, klockan är lvart i två och jag är fortfarade vaken. Jag har faktiskt bestämt mig för att kolla på det nya avsnittet av The Vampire Diaries ''live''! Alltså när alla i USA ser det ^^ Så stannar uppe tills ca 3. Dock har jag ingen aning om vilken tid det börjar, så ja haha det är ett litet problem. Om ajg inte vet och klockan blivit mer än kvart över 2, då ska jag sova stället men jag hoppas jag får reda på det! Okej nu ska jag checka upp det - I got my ways!
¨
UPDATE : Jag skojar bara, såg nyss att min sida släpper inte avsnittet för än 03.00 på natten såå det är för sent för det betyder att jag i sånna fall skulle gå och lägga mig klockan 04.00+ och det är lite för sent! Så ska kolla imorgon! Att kolla när dom i USA ser det får bli en annan gång. Måste vakna typ 12 imorgon för jag ska vara med jessica och qui runt 4 och måste duscha. Jaja godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback