The awkward moment when you're watching TV with your parent's and BOOM ! Sex scene.

¨
Jag orkar inte mer. Vad mer kan gå fel idag? Skolan var bra hela dagen, åkte till ett ställe och kollade på en katt (Såg även kalkoner, hästar, ankor, höns, och 15 andra katter + 4 st små nyfödda kattungar!!) var skit bra och roligt, ska dock inte köpa katten, sen när jag kom hem började allt gå fel. Köpte en sallad som var äcklig, jag fick huvudvärk, min data mus gick sönder, och jag orkar inte. Jag har för ont i huvuddet för att orka mer - därför ska jag sätta på en bra film och bara ta det lugnt. I mitt rum. SJälv. Nu. Hejdå.


Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-11-09 | 23:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback