When you are walking then start texting and walk slower and slower till you're just standing there texting...

Du är aldrig för gammal för en Disney klassiker!
¨
Äntligen fredag säger jag bara! Den här veckan har varit så otroligt jobbig. Bara en massa plugg! Och nu på kvällen har jag och mamma belönat oss med god mat och choklad + 2 filmer, en som jag hade och en som gick på tv - The Good Girl och En prins i New York! Och medans mamma ska sova och läsa nu så ska jag kolla på ännu en film, antingen Prinsessan och Grodan eller Mulan, men jag trooor det lutar mer mot Prinsessan och Grodan hållet för den har jag inte sett än medans Mulan har jag sett 100 gånger!
¨
Ha en trevlig helg allihopa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback