Everybody dies, but not everybody lives

Ledsen för shit ass dålig uppdatering men jag har inte haft någon lust att skriva.. Men jag vill inte stänga ner den för jag kommer ohåg när jag stängde min förra blogg så saknade jag att kunna skriva om jag ville. Så jag tänker inte stänga den men kanske ha en paus eller om jag bara skriver lite då och då. Kanske ska byta desgin? Den jag har känns inte som riktigt mig. Jag skulle helst av allt vilja ha en dagbok, en riktig, men jag suger på att skriva. Vafan ''Hej dagboken/ Hej kära dagbok'' eller vad man nu skriver. Kan ju inte skriva varje dag för ibland är mina dagar skit tråkiga. Vi får se om jag kanske försöker och skaffa en.. Jag tror jag ska ha en liiten bloggpaus för att fixa min blogg, ändra design och skit sedan så börjar jag igen eller så skriver jag då och då medans jag ändrar. Vi får se hur jag gör. MEN kommer inte stänga ner den, gillar namnet och jag gillar som sagt att ha en :)
.
Alltså : Jag ska ha en liiiiten bloggpaus eller skriva då och då (har ej bestämt mig) medans jag fixar en ny design. Vet inte hur länge detta kommer ta, det får vi se.
.
Okeeej hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback