Follow your heart and end with a song

Jobbig/stressig dag idag! Har varit på Stadium med pappa och fått ett par nya idrotts skor, inne skor, och två nya idrotts tröjor. Nu så måste jag packa eftersom jag ska till Myrtorp idag, plugga eftersom vi har sv prov på tisdag, ma prov på tordag och måndagen efter, spanska läxor imorgon och eng prov snart. Sen måste jag även träna mellan 7 och 8. Jag orkar inte. Så stressigt. Tur att jag duschade imorse, då kan jag bara blaska av mig ikväll efter träningen, utan att tvätta håret. Jaja, bara att börja packa nu då..
.
PS. Thank God för Spotify! Eller ja, musik överhuvudtaget! Gör det mycket enklare att packa. Har ni någon bra låt, så kommentera! Behöver fler till min spotify lista ;) Har bara 123 låtar än så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback