I go deaf when I’m texting

Har inte hunnit blogga idag! Var ju i skolan från 08.30 till 15.00. Slutade egentligen 16.00 men jag skulle till tandläkaren! Dom skulle kolla någon plast grej man har på tänderna om den var som den ska efter tandställningen och det var den, det var bara 2 små ''repor'' som dom skulle fixa! Men det blir inte för än den 30 januari klockan 09.05 ;) Så är mer än 3 månader kvar!
.
.
Skulle ju på Världens barn (Sa rädda barnen förut men det var tydligen fel) konsert i stålfors idag, och det gjorde jag! Lovisa var jätte duktig när hon sjöng med sin stora kör haha :) Hon sjöng hela tiden och gungade med  i musiken! Det var andra som också uppträdde och dom var också duktiga! Det var en jätte duktig tjej som spelade piano.
.
När vi kom hem, konserten/galan var från halv sju till åtta, så var jga trött så jag satt vid datan haha, men orkade inte blogga då, sen kollade jag på The Menthalist och nu sitter jag i min säng! Nu ska jag borsta tänderna sedan sooooovaaa Zzzz.... ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback