It was funny, but I don’t like you so I won’t laugh.

Kollar just nu på Animal Planet, med mamma. Fast hon ligger i sin säng och jag sitter i soffan. Meen jag ska alldeles strax gå in i mitt rum och ligga i sängen och hålla på med datan! Mycket skönare ;)
.
Imorgon ska jag med mormor, morfar, jonas och lovisa till haha stålfors efter skolan för att kolla på när Lovisa, som har börjat i kör, ska sjunga (med kören) på någon Rädda barnen konsert, och hon ville att jag skulle komma för det är hennes första uppvisning med kören :) Så, när min lilla 9-åriga kusin som jag ser som min lillasyster, frågar om jag vill komma kan man ju inte säga nej! Och så är jag hennes idol också så hihi ;)
.
Nej men nu ska jag kolla sidor på datan sedan sova :)
.
Jag och Lovisa förra året på hennes födelsedag!
Jag hittade ingen bättre bild på oss tillsammans,och jag är inte den som täcker för ansiktet sådär men jag såg hemsk ut, jag menar hur kunde jag klippa håret så kort..? Luggen ska vi inte heller tala om.. Eller kläderna, frisyren, min ''attityd'', ingenting!


"Imorgon ska jag med mormor, morfar, jonas och lovisa till haha stålfors efter skolan " HAHAHA ÄLSKAR HUR DU KLÄMMDE IN "HAHA" INNAN STÅLFORS ...



sv: ja för min hud är ju sååå leeen o fin!! aight?

2011-10-11 | 23:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback